Bajs.

Jag skrev ett rätt så lånngt inlägg men när jag skulle publicera så dog internet. Jävla skit. Men nu är det igång igen! Aja, jag ska nog tjuvstarta lite med min drömkalender efter att jag berättat lite om min natt igårnatt. Jag sov inte en blund, och när mamma och Christer steg upp typ runt 06:40 så åt jag fika med det och var lite som om jag hade sockerrus. Övertrött :) Sen satt jag vid mitt nya sims 3! (Anledningen till varför jag inte bloggat på länge). Jag slog av det vid ett på dagen eller tolv kanske, och sov till tre. Då ringde en kompis på min mobil och sade att ingen svarat på hemmatelefonen, så det var troligen det först jag vaknade av, hehe.

Aja, tjuvstarten på drömkalender är om inatt! (snart igårnatt, med tanke på tiden.)

Min och min pararellklass var på en blanding av en skola, en båt och ett hotell. Vicktoria hade några kattungar i en undervattensgrotta med en tam jättebläckfisk, och hon hade kvarsittning så då skulle jag och Vendela simma in i den där grottan och mata katterna eller något, då helt plötsligt min pappa och bror var därinne och bläckfisken slog min bror i ryggen så han ramla och skulle gå. Lite konstigt, men det var bara en kort verision, i den fulla vart jag, Vendela, Vicktoria och nån som jag inte minns jagade genom hela hotellbåten typ, och båten sjönk på något sätt mitt i alltihop.

Aja, god natt. Och snart Gott nytt År! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0