Början till något bra?,

Hejsan!  :)
Denna blogg skapades den tredje december 2009. Jag ska försöka nå upp till några mål som man kan önska sig för att bloggen ska bli bra:
*Stava korrekt, små stavfel ibland är väl OK + att vara grammatisk korrekt. (Jag fixar dem båda två ovanligt bra.)
*Inte skryta, kränka eller överhuvudtaget snacka skit.
*Inte överanvända smileysar, förkortningar, tjock text osvosv.
Jag kommer inte ihåg några fler nu, men ni fattar vinken?

Lite om mig: Jag heter Sandra,(Hatar det namnet, iallafall på mig) min mamma ville först att jag skulle heta Moa, men pappa var fast besluten att jag skulle heta Sandra efter hans favoritartist på den tiden. Jag är tretton år och går i 7a i en skola i Skellefteå. Jag lyssnar på väldigt blandad musik, men mest Linkin Park, eller Lady GaGa, T-pain eller vad som helst. Jag bryr mig inte så värst :) Jag studerar spanska i skolan och kan då säga att jag "Odio fjortisar Cheeky", vilket betyder att "Jag hatar uppkäftiga fjortisar!" x) Ta inget personligt, jag vet ju inte hur just DU är, troligen är du inte ens fjortis?

Nu är det ju såhär att man egentligen måste vara över femton för att få ha en blogg, vilket de allra flesta totalskiter i. Jag är ju inte femton, så man kan väl säga att jag är en av dem som bara skiter i det, men jag tänker mest ha denna blogg som träning i två(Närmare ett) år tills jag fyller femton, då ska jag skapa en ny blogg och så... Äsch, ni fattar väl! Här kommer lite andra saker, roligare och läsvärdare saker! :)

I lördags dog min katt, så jag skulle vilja lägga upp en bild på honom. Han var tre-fem år, jag har faktiskt ingen aning, hette Misse och var en bråkig liten rackare, han var ärrad över halva ansiktet, men han var jättefin om dock lite osocial. Jag grät inte, för jag hade massa kompisar, men vart lite deprimerad. Han vart överkörd, och om jag visste vem den var så är jag inte säker på att jag kunnat hålla mig från att kasta mig över den och bokstavligen slå ihjäl den! Det är så jävla(ursäkta svärordet) onödigt att katter, igelkottar hundar och alla djur blir överkörda av gas-pruttande vandrande(rullande?) plåtniklars! Jag blir arg. Detta inlägg handlade alltså om min katt, ganska ointressant för er andra men jag hittar inte på så mycket att skriva.

Hejdå!

Min katt 

Kommentarer
Postat av: pennsann

Jag sakna dig misse :(

2009-12-11 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0