Drömkalender

Ja, du läste rätt! Jag planerar att under Januari månad ha en drömkalender, alltså skriva ner vad jag drömmer, och om jag lyckas hitta en bra sida, tyda drömmarna! Hahah. Någon som kan en bra sån sida? Annars kommer jag nog bara skriva ner dem.

Inatt drömde jag säkert något, men jag minns inte. En vanlig dröm är att jag blir jagad av dinosaurier och gömmer mig i ett skåp eller i ett litet badrum i betong. De drömmarna är inte läskiga, men WHAT THE HECK, säger jag bara, att drömma sånna drömmar upprepade gånger? Jag är inte ens rädd för dem. Och bara förra veckan (Tror jag) hade vi en fest på vår gård hos pappa när det kom tre T-rex! Hahah, det var ganska flummigt. Alla sprang åt olika håll, och jag sprang in i huset och gömde mig i pappas klädkammare. Då kom den där T.rexen in, hur den nu ska ha fått sig in då de var högre än vårat hus och kan inte få sig in genom dörren, plus hur skulle den kunna stå på våan övervåning utan att de brakade, och utan att måste ducka som bara fan? Hehe, jag måste nog uppsöka psykolog. Snart börjar jag väl drömma och se vad Lord Voldermort gör, som i Harry Potter. Och prata i sömnen. 'Neej, döda inte Cedric!' Fuck vad jag hatar namnet Cedric, MADDA FAKKA alla heter ju det i filmerna! Dessutom var Robbert Pattinson Cedric i HP(Tror jag? :) ) - så då hatar jag honom ännu mer. Han är ju så ful enligt mig, men typ alla andra är dökära i honom XD Aja, nu ska vi inte snacka skit om kändisar :)

Hejdå! Jag ska snart fixa en liten såndär sak som man sätter i slutet, en liten bild ist för att skriva! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa!! gör en drömkalender

2009-12-27 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0