Godmorgon!

Godmorgon alla sömntutor! Jag vaknade ungefär tjugo över elva idag...Men jag gick ju och lade mig sent också. Det är verkligen irriterande att ha skitiga brillor...Måste börja använda linser igen, glasögon måste man ju bara tvätta var och varannan sekund. Och påtal om var så är mina ögon typ igenslemmade...Usch. Jag vill att katterna ska komma in så jag kan kramas lite med dem, pappa är borta och jag är så ensam...Buhu.

Förresten, jag sa för ett tag sedan att mina bilder till skämten skulle bli tagna från google, det är dem inte, jag slarvritar dem väldigt oseriöst i paint! x) Jag ritar mycket snyggare än det ser ut som, bara så ni vet det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0