Häftiga hörlurar?

Jag surfade runt lite och letade coola saker på internet utan egentligen suget att köpa något, och då hittade jag helt plötsligt ett par urhäftiga hörlurar! De fanns som nyckelpiga, vit anka och grodor! Skulle vilja ha dem, men det kändes inte nödvändigt då jag redan har ett par hörlurar, dessutom skulle mamma aldrig låta mig beställa dem! ;) Hörlurarna fanns iallafall på BlueBox.se och kostar 135, men just idag då jag kollade så var lagret slut! De förväntar att nytt lager kommer vecka 50. Om den inte redan börjat? Jag har inte en susning, tiden har bara rusativäg sen skolan började! Här kommer lite bilder på de fräna hörlurarna: Häftiga, söta och orginella hörlurar!Orginella, eller? Väldigt söta iallafall.

Haha
Det var grodsorten.




Lite till hörlurar
Och det ankorna, hjärtiga och allt. Vad tycks?

Love, Tivu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0