Hejdå

Jag kommer åka bort idag, om nån timme :) Jag och min familj och två andra familjer ska åka till piteå, så vi ska bada på piteå havsbad idag, sen på kvällen ska vi gå och titta på några sjungande människor och äta där. Jag kommer nog gå hem efter maten, för vi har varit på något liknande en gång förr och att titta på folk som sjunger är inte så underhållande för mig. Pappa kommer tvinga mig och min bror att klä upp oss! Jag har ju visserligen en klänning och så, men för att gå och äta? Jag kommer garanterat spilla på mig bara för att jag kommer ha den klänningen på mig, den kostade runt 500! Fast vi ska iallafall bada dagen efter också. :]  Mina ögon är typ ihoptorkade, känns inte bra och jag blinkar hela tiden, tur att vi fick ledigt från skolan, annars hade det sett ut som om jag gick runt och flörtade med typ alla och det hade ju blivit pinsamt. :(  Jag var iallafall hos mamma imorse, nu är jag hos pappa, men när jag kom in hos pappa gick jag genast fram till våran katt unge och försökte lyfta upp henne, men brorsan kom och kittlade ihjäl mig så det vart inte så lyckat. ..Hehe. Katten blev typ vettskrämd, men sen så gick brorsan och jag kunde fridfullt lyfta upp den lilla. Sen bar jag runt henne i typ en kvart innan jag bytte till hennes mamma, p.g.a av att lillan inte ville vara med mig längre! Det är ju nästan deprimerande. Eller inte. Det är väl som allt som hänt idag, det går segt och jag känner mig om inte ännu segare.

Hursomhelst så ska jag gå och ta på mig linserna nu. Det kommer göra ont eftersom att jag inte haft dem på ... Jättelänge? Aja, måste gå.

Love, Tivu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0