Kiwi

Har just slutat skolan, vi slutade typ kvart eller tio i ett. Åkte en buss som faktiskt inte var fullsmockad som jag trodde den skulle vara. Kom hem just hem, som sagt, och jag har ätit tre kiwis och startat spotify. För tillfället spelar Bruce Springsteens 'Streets of Philadelphia' ut sin lilla melodi, men jag har hört den så många gånger så jag tänker nog byta när jag skrivit inlägget klart.

Har varit ett allmänt tråkig dag på skolan idag ändå, som vanligt. Men imorgon ska jag ta med skumtomtar, läsk, marshmallows och korv till NOn, vi ska grilla eftersom att vi jobbat med eld och försurning och liknande, sen ska jag kanske ha kakor till spanskan. Lite mumm mumm på skolan då! :D'

Fast typ alla har godis, läsk tuggummi osv och har dem inte det så drar dom till ICA på rasten.

Det var allt jag hade att säga :)

Love, Tivu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0