Mitt hår är fult :(

Blött och fult. Bläääh! Hatar blött hår men pallar inte med en massa dumma hårtorkar!

Är med Jennie just nu, eller ska vi säga http://pennsann.blogg.se  ? Jag skriver mycket längre än henne, haha hon blev ägd :) Vi hade ett samtal om att våldta döda människor, hon sa att det hette Nekrofil, det låter typ som Neckrosor x) Jag kunde inte komma på vad det hette när man kränker någon, jag sa att man någonting den döda kroppen men kunde inte komma på vad. Det finns många "Filer" Här kommer lite förslag:
Nekrofil - Göra det med döingar.
Pedofil - Göra det med stackars små barn
Zofil - Göra det med djur
Animalofil - Typ taffsa på djur och sånt

och....


Gräddfil - Sånt man har i mat :)

Och vi kan nog forsätta länge åt det lite bättre hållet, t.ex datorfil, lättfil, mellanfil osv osv xD

Katt

Kommentarer
Postat av: ida

haha!

2009-12-11 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0