TDP3 Ultra Kill

TDP3 Ultra Kill är ett konstigt litet spel som finns på Jesper.nu. Min bror säger att det suger men är beroende framkallande, så jag skapade en användare som typ inte ens går att spela på O..O Sen försökte jag köra 'som gäst', men det funkade då minnsann! Som gäst börjar man då alltid på level 0, och jag körde mot en jävel som var LVL tolv som jagade mig runt hela banan och hade en pistol som typ dödade på ett skott, gush jag fick typ anfall på den lilla muppen, och då kunde jag inte ens döda den som hämnd! Jag vart mäkta störd, på ett flummigt sätt då. Jag är ju lite oskicklig. :P

Den här lilla muppen var på framsidan när man startade spelt. Rätt så sexig, eller? Enligt min åsikt - Nej.
hh


Puss, Tivu.

Kommentarer
Postat av: ida

haha! den där gubben på bilden såg typ ut som Draco Malfoy xD



bra skrivet! :D

2009-12-15 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0