Time for Tomb

Snart ska jag spela lite till tombraider. Jag tänkte först 'Time 2 slap a little', men vadfan jag är fast på en hög sak utan en aning om hur man får sig ner(Har en idé, men den kommer troligen inte funka), och det springer fram helknäppa, stora ödlor överallt som försöker döda mig! Det är INTE vad jag kallar att koppla av. Aja, ska väl försöka då.

Och jag hade en HELKNASIG dröm inatt. Det första minns jag inte, men jag var med mina kompisar Jennie, Jessicka, Sofia S, och Gisela. Vi hade sett en film som jag inte minns vad det var i ett rum bredvid vårat klassrum i min skola, och då vi gick in i andra rummet satt Lisse och spelat poker eller något med Felix, Simon, Olle, Emma och Olivia B i min klass. Eller några som liknade dem, de var inte exakta och hade inga namn. Då sa Lisse att de hade fått veta vilken gymnasielinje de skulle få gå, då vi inte varit där, så jag ba 'Vilken fick jag?' och då sa hon att jag inte fått den jag ville, jag hade fått idrottslinje! Sen skulle vi åka buss hem, och då var jag jättesur på henne och Jennie, typ utan anledning. XD
Det var en vääldigt konstig dröm. Hoppas ni haft det lite bättre på nätterna ;)

Kommentarer
Postat av: ida

oj hehe det var en konstig dröm :)

2009-12-26 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0