TRU

Har just intallerat(Eller kanske inte just, har spelat ett tag också), på min nya dator, och de funkar! Jag fick Tomb Raider Underworld förre julen, men det gick inte på min gamla, mammas eller pappas dator! Det funkade bara på mammas killes som bor i Sundsvall, så jag kunde aldrig spela på den, men nu funkar det! Wie! :D

Mamma ska komma hit med min mus så blir det lättare att spela, då den inbyggda musplattan är ganska svårstyrd och trög.
 Idag har jag varikt väldigt inaktiv hela jag. Fört vaknade jag och läste i Så länge vi båda andas och sen steg jag upp, tog en laxmacka (Gravad lax är något av det bästa jag vet), och sen hade jag väldigt tråkigt, så jag bestämde mig för att gå till mamma och hämta spelet jag kört ett tag nu. Där så åt dem just lunch eller frukost(Frunch?) och satt och såg lite ointresserat på Bröderna Lejonhjärta. Jag satte mig i soffan i väntan på att de skulle äta klart, så de kunde följa mig och gå tillbaka. Jag satt och kritiserade och påpekade alla fel och dåligt gjorda scener i filmen, alltså gick munnen som på mig hela tiden. Men filmen är ju ändå gammal. Efter det gick jag hem, mamma följde mig det mesta av vägen, sen satte jag mig och installerade Tomb! Jippie :D *Happyface*

Aja, det var väl allt jag hade att säga, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0